Csütörtöki állapot, azóta egyfolytában takarítunk, de soha nem jutunk a végére!

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr85620128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.08.17. 20:02:22

Bevallom, nem tudtam eldönteni, hogy egy jól irányzott tockost, vagy egy keresztre feszítést láthatok a munka végeztével. Így vagy úgy elmosolyodtam, alaposan rendet raktak a mutatvány főszereplői. :)

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.08.17. 23:52:09

Jó duma ez a panelprogram! Hehehe!
Engem is zártak már be!!!
Az építőnek álcázott emberek, pedig a szomszédok és így járnak át fröccsözni! Most éppen buli van!

Vagy bocsi! Lehet, hogy a holdfogyatkozást akartad "zavartalanul" fotózni?

Főfüge!

Zitalma-Parfüm 2008.08.18. 19:43:34

A panelprogram azt jelenti, hogy új házat építenek egy másik panelból? vagy mint régen amikor Szergejéknél gatya csere volt, ami annyit jelentett hogy Szergej cseréljen gatyát Igorral, most is az egyik falat kicserélik a szomszéddal?
Elég naívan voltam szőke?????:-) :-)

Sok sikert az új szigetelt lakáshoz vagy nem is tudom mit cseréltek nálatok!

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.08.18. 19:51:18

A régi faablakokat műanyagra, és hőszigetelés és hőszigetelő vakolat lesz majd talán szeptemberben. Köszönöm remélem jó lesz, most egyelőre elég elkeserítő! Még engem is megdöbbent a kivitelezés minősége, pedig dolgoztam vagy tíz évet az építőiparban. Amennyiben holnap sem fejezik be, lehet, hogy tetlegességre vetemedek! Idáig szegény feleségem kínlódott velük, de holnap szabin leszek és megpróbálok dűlőrejutni velük.

nonci 2008.08.18. 20:22:00

Kitartás Laci!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.08.18. 23:49:39

Zita!

Aránylag letargiássan telt a mai napom, de ez a "falcsere" visszahozott az életbe, sőt eszembe jutott egy régi vicc, amikor a nyílt pályán megállt a vonat, s egy kis idő múlva, az egyik utas lehúzta az ablakot és előre kiabált a masinisztának!
-Ivan Ivanocics! Miért állunk?
-Mozdonyt cserélünk!
-Miért?
-Vodkáért!

Most képzeld el, hogy egyedül vagyok itthon és visongatva röhögök, mert azt a gatyás változatot még nem hallottam!

Tudja, ill. akarja valaki fojtatni?

Jóéjt!
süti beállítások módosítása