Vad, nyári kaland

aries31

2008.08.03. 22:49

Az ÁTDOLGOZÁSÉRT eleve elnézést kérek zitalma-parfümtől, de nem birtam ki... Ha pocsék let, akkor tüstént leveszem....IGÉREM! Ja és vessetek rám köveket is...de ne sokat

Én (KirRoyal) így dolgoztam fel Zita képét:

A felfogás nagyon hasonló. Látszik, hogy a végleges(nek szánt) változatban a kéz fölé klónoztuk a gyékényt, és eltüntettük a pink csíkot.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr38599113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.08.04. 07:41:17

Őrület!! Nem lehet igaz, mennyire egyhúron jár az agyatok a Királlyal. Az a bizonyos vita azon volt, hogy ő is ilyen sötét képet farigcsált az egyébként könnyű illatú parfümről. Igazán hálás vagyok, hogy foglalkoztál a fotóval nagy öröm ez nekem, igazán köszönöm.
neked is csak azt tudom mondani mint Lacinak, ez az illat nem egy esti kaland, hanem egy tengerparti laza nyaralás emléke.
Mint fotó lehet, hogy ez a jobb, ehhez nem értek.
Még egyszer nagyon köszönöm, hagyd csak itt, mellé teszem a laciét is, aztán ha beszéltünk róla levesszük:-)

PekZo 2008.08.04. 07:47:45

Így már félelmetes, vad, nyári kaland.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.08.04. 21:32:04

Igen, a Laciéban is meg van az a bizonyos nagybetűs FEELING amit egy NYÁRI KALANDNAK lehet nevezni ééés a gondolat legnemesebb érzése, hony mindkettőnknek a szívünk hölgye a párunk jelenti a kezdetet és a véget.
Gabes

-kadris- 2008.08.05. 07:18:07

Míg Laci képében a fülledt erotika jön át, addig Gabes képe a csillogásról és pénzről szól! Legalábbis nekem:)
süti beállítások módosítása