Budapest, 2008. április 10.
 
1705
Kétszeresen is nagy nap ez az Aranytíz Művelődési Központ életében.
Kétszeresen, mert először látogatott ide szerénységem és végre ide is eljutott a híres Király-Öveges kiállítás. Egyesek úgy tudják, hogy már, csak itt nem volt az országban.
A rajongók, pedig mindenhová követik a kiállítást. Jövőre az európai turnén, már saját autóbuszuk lesz!
Egyfüllel hallottam, hogy Székesfehérvárról, valami kamion miatt nem tudtak jönni, csak azt nem értettem, hogy még további képek, vagy népek?
1715 Ekkor már 30-40-en voltunk a teremben és csak jöttek, jöttek. A nézők számának emelkedésével arányosan, egyre közelebb mentem a pogácsákhoz, mert biztos, ami biztos.
Büszke voltam magamra, hogy egy órával előbb jöttem, s így stratégiailag nagyon fontos területeket sikerült birtokba vennem. Príma helyről várhattam a megnyitót, amit egy szintén fotós ejtett meg. Naná, hogy Őt is Györgynek hívják! Vagy Zsoltnak?
 
Közben a teremben, akárcsak a heringek. Időnként, az illatok is mintha. Gondoltam, Ők lesznek a fizetett látogatók, mert a képek azok nem nagyon keltették fel az érdeklődésüket.
Mikor már a bábeli is kezdett előállni, akkor megjelent egy kulcsosnéni és közölte: az esti iskola, az itt lesz a szomszédba, aki pedig a lakógyűlésre jött, az kövessen!
 
Pár perc múlva jött egy 150-160 cm magas (vagy alacsony?) Úr. Körülnézett, majd hozzám lépett.
-         Gratulálok!
-         Mihez?
-         Nem ön csinálta a képeket?
-         Gúnyolódik? Viccel velem? Ők ketten! Ott lógnak a falon!
 
Majd szép komótosan odasétált Királylaci -Őróla nevezték el az utcát-ra emlékeztető- táblája elé, majd nagyon-nagyon felemelte fejét és erősen felnézett Lacira. Gondolom ez a 150-160 centije miatt volt. Mimásé?
 
-         Áááá! Ő csinálta? Nem gondoltam volna!
-         Pedig Ő! Az összes jóképet!
-         És a másik Úr?
-         A mégjobbakat!
 
1750 Még senki! Gondoltam megoldom magam. Pogácsa van, az alkoholra rá sem bírok nézni (amióta elvesztettem egy fogadást) nézőseregnek itt vagyok én. Már irogattam az ünnepi beszédemet, amikor abba is hagytam, mert mint valami karnagyi intésre egyszerre bejött mindenki, nem is volna meglepő, ha így történt volna, mert nem messze egy énekkar próbált, állítólag onnét is meglépet valami rajongó!
 
1800 Megnyitó
Ettől kezdve már flottul ment minden és nagyon profin! Látni, hogy nem ez az első! Még a megnyitónak is volt megnyitója! Diaporáma, képráma, Rámás csiz… az nem volt. De hisz’ a többin már ott voltatok!
 
Most pedig jöjjenek: az EGY KIÁLLÍTÁS KÉPEI!
  
 
Nyitókép
 
A megnyitás megnyitása

 
Az igazi megnyitó.: Idén befejeztem! Nyissa meg nekik a ...

 
1. Már aludni is idejárok!
2. Sietek haza kedvesem és játszunk a zacskómmal!

 
Öveges!

 
Jó napom van! Örülök, mert itt van Főfüge!
 
Jé! Diaporáma!
 
Merre nézzek?
 
Szédületes! Már két képet nézek egyszerre!

Szétrobban a fejem, már az idén huszadszor látom!

Felnéztek rám, mi?

Jól hallom? Az idén ez lesz az utolsó?

Itt látható a szökött énekkaros kislány.  Valószínű hangvilla van a kezében!


Z: Nóra! Valami megszállt, nem tudom a képekről  levenni a szemem! Nem bírom ki, jövőhéten minden nap megnézem a kiállítást!
N: Nemmondod???

Jézusom! A Zitának annyi!
 

VÉGE

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr8422109

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Film En Streaming Vf 2018 2018.12.27. 13:17:31

Doulci icloud unlock - crununemrel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.04.12. 07:20:19

Régóta gyakorlom a nyitott szemmel alvás kifinomult művészetét, amit mára már mesterfokon művelek, de ebben az esetben nem erről volt szó. A zacskós megoldás helyett én inkább a struccpolitikát választottam, mert hát mégsem szökellhettek el, mint egy kerge zerge a géped elől a barátaim kiállítás megnyitóján. Igazolván a mondottakat, még a szemüveg is rajtam volt, pedig legtöbbször csak vezetéshez veszem fel. :)

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2008.04.12. 08:22:03

Ha láttátok volna azt a lelkesedést és széles mosolyt amivel Timi szigszallaggal felragasztotta a tarkómra a zacskómat!! :))

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.04.12. 18:56:03

Köszönöm ezt a szellemes beszámolót. Mindig gyanítottam, hogy Tüske és Tamás testvérek, most már biztos vagyok felőle! Tüskének külön gratulálok, hogy a tarkójáig felér... a zacskója. (vigyázz ez lehet heresérv is) :-)))
Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott Veletek!
Jó ez a sorozat, nehéz lenne választani kedvencet, de hála Istennek nem is kell!
Gratulálok: Laci (rajli)
Ui: azért egy kedvencem mégis van, amikor Laci felnéz a KIRÁLYRA! Végre egy ember akire Ő is felnézhetett! :-)))

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.04.13. 17:05:29

Köszönöm szépen a képeket és az élménybeszámolót. Örülök, hogy ott voltatok, és hogy maradt erről emlékünk. Lehet, hogy a falakon lógó képeket már rég elfelejti az utókor, amikor ezek a fotók még mindig kortörténeti dokumentumok lesznek. :-)
Engedelmeddel egy kicsit átfésültem a formátumot.

Zitalma-Parfüm 2008.04.14. 07:28:22

Akinek be nem áll a szája, az így jár... mint mi a Nórával, mert nem talált a lesfiotós egyetlen nyugalmas pillanatot sem rólunk.

A beszámoló természetesen hiteles és minden betűje igaz:-)))
Köszi Főfüge!

Aramiss 2008.04.14. 23:11:05

Köszönöm a tudósítást. Lehet, ennek örömére mgnyitom a bort s iszom az egészségedre ! : ) Sőt , biztos.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.04.16. 21:29:51

Örülök, hogy láthatom ezeket a fotókat.
Grat...mindenkinek!
Gabes

kolomija 2008.05.05. 16:51:57

Erre jártam, benéztem, kellemesen elszórakoztam, jót mosolyogtam...

És, komolyra forditva a szót, grat a szerzőknek, és további jó fényeket...
süti beállítások módosítása