Nyugalom

aries31

2008.03.16. 17:03

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr54383336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.03.16. 18:38:24

Nagyon jó a szerkesztés, a textúráról azonban nem tudok érdemben nyilatkozni (pedig izgalmasnak tűnik) ilyen kicsi méretben.
(Nem azért, hogy rábeszéljelek, csak az érdekesség kedvéért említem meg, hogy ha enyém az alapfotó, valószínűleg a jobb felső negyedet használom csak fel a képhez ...)

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.03.16. 18:48:26

Csinálok egy olyan változatot is.
Megnézem, de oda kérem igazán a véleményed, mert az már hangulatilag, másról fog szólni...
Köszi szépen:-))
Gabes

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.03.16. 18:58:35

Laci, elküldöm neked az alapfotót a belógó ágakkal együtt. Én nem érzem egymagában a jobb felső negyedet...
Dolgozd át és tedd fel nyugodtan. Kíváncsi vagyok, hogy milyenre fogod megcsinálni. Mit látsz benne?
Gabes

rajli · http://rajlicska.blogspot.com/ 2008.03.16. 22:01:41

Szerintem ez jobb verzió! Kell az előtér a szvsz.
Gratulálok: Laci

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2008.03.16. 22:43:49

Rengeteg látnivaló. A bal oldali ház egy külön történet.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.03.16. 23:38:20

A világ legnehezebb dolga, amikor van egy kép és egy „feldolgozás”, akkor véleményt mondani, mert óhatatlanul az a vége, hogy szerintem ez a jó, szerintem, meg a másik, és lehet strigulázni, hogy kinek a Pap…

Megpróbálom a saját véleményemet leírni és egyben megvédeni, a vége, pedig ugyanaz: vagy ez, vagy az. Természetesen. Ez igazából egy „szóbeli műfaj” lenne, ahol x ember y ideig beszélgetne, vitatkozna, mondjuk 30 üveg jó minőségű bor mellett (ezzel is csökkentve az ismeretlenek számát!) Majd leköltözni Baranyába, mondjuk egy rövidke két-három hétre, és mindenki megcsinálhatná a saját véleményét megerősítendő, saját változatát.

Izgalommal vártam a Laci feldolgozását, mert azt ígérte, hogy a kép jobb felső negyedét dolgozná fel.
Ez a változat viszont nem tetszik, mert erőteljesen felborította az egyensúlyt, amit Gabesz képénél az út, mint tengely és attól lévő felső és alsó része biztosított. Nem humorizálva a címmel, nekem az eredeti változat biztosítja a nyugalmat, méghozzá a tökéletes nyugalmat.
Laci képén a jobboldali épület, az eredeti képen látszódó, amúgy sem szerencsés arányai, (már ahogyan a képen látszik) tovább „gnómosodnak”

Gabesz képén a nyugalmat a fent már leírt egyensúly és az épületek és a fák látható és odaképzelt árnyékai, mint kitámasztó bizosítja.
Laci változatánál az az érzésem, hogy földcsuszamlás történt és az épületek és a fák, pont itt tudtak megállni.

Gabesz képénél eszembe se jutott vizsgálni, hogy a kép melyik része világos és melyik sötét, mert „ők” is egyensúlyban vannak és nem feltűnőek.
Elismerem, hogy főleg e képnél, Gabesz „színvilága” és a fekete-fehér e kemény változata nem a nyugalom simogatóan kifejező eszköze, de a mai nyugalmi világunk is egy kicsit ilyen idegesítően karcosan simogató.

Főfüge

PekZo 2008.03.18. 10:01:33

A két kép teljesen más szerintem, nekem legalábbis két külön történetről mesél. Ez a házat elhelyezi a környzetbe, látjuk, hogy honnan a domb közepe fel járunk, az átlók vezetik a szemet, fent a dombon is, bebarangolhatjuk az egész képet, és mindig egy új részletet fedezhetünk fel.

Másikról: másiknál :))

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.03.20. 08:56:32

Én nem szeretnék igazságot tenni, de gondolom nem is azt várjátok. Ez a változat valóban nyugalmas. Laci utómunkájában benne van az a fajta zaklatottság, amit én sok képén felfedezek. Az ő változata nem nyugodt. De én nem technikailag elemzem, hanem csak a látványt fogadom be a magam módján. Ez idilli, az pedig vészjósló számomra.
süti beállítások módosítása