Karácsonyi MOZI

Főfüge

2008.12.25. 03:10

Szervusztok! Mindenkinek teljen úgy a Karácsonya, ahogy eltervezte és szeretné. Gondolok rátok és puszillak benneteket! Szeretném, ha megnéznétek velem e filmet. Az egyik fő kedvencem. Csodálatos képek, sajnos, már nem lehetnek köztünk szinészgigászok, Krúdy és a híres RESTI jelenet, amit bármikor szívesen megnézek, ha éhes vagyok! (gyakran megnézem!) Szeretném felhívni valamire a figyelmetek. Sokáig nem értettem, hogy a makrófotókat, miért hívják makrónak, mikor az régen mikró volt. Azt gondoltam, hogy rosszul emlékszem, de nemrégen vettem észre, hogy a stáblistába e filmnél (1971) úgy van írva, mikrofelvételek:  Gujdár József

 

                                Jó szórakozást!

  

További filmeket itt nézhettek:       

http://77filmajandek.nava.hu/

Főfüge

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr67840802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalma-Parfüm 2008.12.25. 11:08:37

Köszi Főfüge!

Nem lesz egyszerű ennyi időre ide ülnöm a filmekhez, de megpróbálom!

Kellemesen boldog karácsonyi pihenést, evést, ivást kívánok neked és kedves családodnak is!

Üdv: Z

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2008.12.26. 09:08:52

Én sem jutottam még odáig, hogy újra végignézzem, de a bevezető képsorokat megnéztem. Nagyon régen láttam a filmet, és most, némi fotós múlttal a hátam mögött szinte elolvadtam a gyönyörűségtől, annyira szépek ezek a (mozgó) képek.
Szép karácsonyi ajándék volt, köszönöm szépen!

gacsi (nonci) 2008.12.29. 13:16:28

Megtaláltam a listában egyik kedvenc filmemet,
kisebb megszakításokkal sikerült is megnézni.
Köszi a linket,
és névnapod alkalmából szeretettel
kívánok minden szépet és jót!
Gabi
süti beállítások módosítása