Barátnőmmel hülyültünk egy kicsit... ő jó fotót akart magáról, nekem meg napfényhiányom van. Sovány vigasz egy zseblámpa, de ez lett az eredmény.. Komolyan venni nem kell, de azért a hibákat tessen elmondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr76310202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aramiss 2008.01.24. 17:53:33

Nóra! Imént olvastam egy másik képre írt soraidat, miszerint szereted az ilyen hosszúlábú Apus képeket. Én meg az ilyen hosszúlábú anyusakat. Párdon.
Ami a továbbiakat illeti...Felül remek. A háttér nekem oly kedves színe, a parádés fénypompon, a sugárzóan vidám, kedves és szép szemek, mosoly , arc . Jó a fehér blúúz
Alul már nem folytatódik az idill. A tartás feszes a képfelső oldott hangulatáoz képest... milyen is lehetne ezen a kakasülőn (oops) egyensúlyozva. Talán egy kevésbé statikus pillanatot, mozdulatot lehetne választani.
Nem hiányzik a fekete alsó ami a legszebb ívbe metsz kegyetlen módon. Kár tagadni ez így is úgy is egy szexis kép, úgyhogy le a bugyival (a nézőpont engedi) meg talán a cipővel is bár egy hasonlóan finom vonalú, a háttér símájához igazodó kevésbé markáns mintánzatú cipő - ez mindig megpróbálja elvonni a tekintetemet a tekintetéről márpedig az a fő, meg persze a fénypompon:) -... nos igen. Rég írtam ennyit egy képről. Biztos mert tetszik.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2008.01.24. 17:59:57

Drága Aramiss!
Nagyon kedves a hosszú értekezés, és egyetlen pontjával sem vitatkozom... mert nem lehet. Persze az 'extrém cipő' csakúgy, mint a fénypompom, a bohókás hangulatunk eredményeképp került a képre.
Igen, majd ha a barátnémmal komolyan vesszük a fotózást, - ez volt az első közös alkalom, neki meg abszolut az első, - akkor mindenre figyelni fogok, amit fent leírtál.

Aramiss 2008.01.24. 18:06:06

Akkor jó!... de mindenre ám : )

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2008.01.24. 21:49:10

... Azt hiszem Aramiss 1,2,4...6-unk helyett szólt...
A jó Isten megáldja a beszélőkészségéért:))
Üdv néktek legott...
Gabes

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2008.01.24. 23:48:28

Ragyogó fotó és szerintem is túl van öltözve!!!

Szeretek mindent átélni és érezni, és mivel van egy hasonló forgószékünk, kipróbálatam e pózt! Mit mondjak? Én nem tudtam kicsiholni magamból e vidámságot.
Viszont, most már van elfoglaltságom!
Gipszelési várólistán vagyok!

Komolyan tetszik a fotód, kellemesek a színek, de a barátnődnek a mosolygást még egy kicsit gyakorolni kell, mert enyhén "fagyos"

Minden portréalanyod a barátnőd. Nekem egy barátnőm sincs! Nóra! Szerinted portréznom kellene???

Főfüge!

Tudom! Moderálás!

Zitalma-Parfüm 2008.01.25. 08:21:27

A filmes változatban a kamera átkúszik a férfira, aki éppen tölti a pezsgőt a pohárba, kigombolt ingben és már megszabadult a nyakkendőjétől. A leányzó szolidan, fölhívás keringőre tipusú, tartozkokdó testtartása és egyben kihívó hiányos öltözéke a férfinak azt üzeni, " nálad a következő lépés szivem".. szóval ott van a folytatás lehetősége fiúk.... szerintem Ti is levetkőztettétek már lelki szemeitekkel, és a folytatás ott is van azon a bizonyos oldalon, ha valaki még nem látta volna:-)
Az előjáték jól sikerült, itt még semmi félhomály, hanem sőt.... teljes ragyogás!

Grat!
süti beállítások módosítása