Ez tehát az ELBAFOT-os társaság fotó-blogja.

Isten hozta a szerzőket és a látogatókat!

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr83261636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GPX600 2007.12.15. 21:08:16

Örömmel látom, hogy a tervek megvalósulnak! :)
Nagyon köszönöm a meghívást, az oldallal egyelőre ismerkedési szinten vagyok ugyan, de igyekezni fogok! A képek feltöltését megkezdtem, remélem sikerülnek is?! :)
Üdv. minden ELBAFOT tagnak!
Tímea

-kadris- 2007.12.16. 16:16:52

Gratulálok az oldalhoz, köszönöm a meghívást:))) Megpróbálok mindenre magam rájönni. Laci remek az első kép, méltő az oldalhoz. Szeretnék én is az lenni:)

nonci · http://www.csendvonal.fw.hu 2007.12.16. 18:48:33

Sziasztok,
én is köszönöm a meghívást, örülök, hogy tagja vagyok a körnek!
Üdv,
Gabi

aries31 · http://www.csendvonal.fw.hu 2007.12.16. 19:09:37

Sziazstok!
Örülök ennek az oldalnak és dicsérem az ötletet.
Tiszteletem mindekinek.
Gabes

neuhauser 2007.12.16. 19:36:50

Már jó ideje tébláboltam a ház körül, hol a csengő, meg hol kell belépni, flancos (z)űrkorszak, aztán csak rájöttem, hogy már bent vagyok, na hoztam a formám, jó estét, jó blogolást! köszönöm az invit, igyekszem csendben, kultúráltan szórakozni, nem szürcsölök és nem pontozok körbe senkit az új 38-as smith&wesson-ommal §:)
csókasütiszilvórium

Aramiss 2007.12.17. 15:06:25

Hello ! Tetszik a dolog.

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2007.12.17. 21:51:28

Üdvözlet mindenkinek!

Jókat nevetgéltem Szilvi, mert én valószínűleg sokkal többet bénáztam, mire sikerült. A körbepontozást majd megszavazzák, khm...
Sziasztok, T :)

neuhauser 2007.12.18. 14:12:28

azt szeretném kérdezni, hogy mi vagyok én, szerző? és mit szerezzek? zenét? egy masszív karácsonfatalpat? endéká kivehető ajtajú turmixgépet? siralmas énnéköm, nem érteni ehhez §:((

Látó-kör 2007.12.19. 09:40:50

Kedves Szilvia! Nagyon jól haladsz a blogírás rejtelmeinek elsajátításában, ezért táborvezetőhelyettesi dícséretben részesítelek.

Attól vagy szerző, hogy elfogadtad a meghívást, és sikeresen regisztráltad az Inda Pass-odat. Mostantól kezdve írhatsz szöveget, vagy tölthetsz fel képet saját jogon, és nem vagy puszta kommentezésre kárhoztatva.

Sajnos nem vagyok olyan elkötelezett, mint adminisztrátori példaképem, aki szabadidejének 90 %-át az általa gondozott oldallal tölti, úgyhogy nemcsak egy nyomorult szabályzatot nem tudtam eddig összehozni, de egy használható útmutatót sem a bejegyzések írásához. De ami kés az nem múl, szerintem néhány napon belül megszületik ez a blogolási kiskáté.

Addig is kísérletezz! :-)

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2007.12.20. 12:26:55

Jajjj, skacok, a legtöbbet bénázó figura biztos, hogy én vagyok. Olyannyira, hogy sikítva kértem Lacit, hogy regisztráljon engem, meg töltsön föl, meg szóljon hozzá, meg minden. Szóval hálás köszönet neki, mert ha ő nem lenne, én nem lennék itt, de persze a blog se lenne, ha ő nem lenne, nah, szóval mielőtt belebonyolódnék, vivát. Most minden jel arra mutat, hogy ezt a kommentet el tudom küldeni, és akkor még az is lehet, hogy egy-két évtized alatt eligazodom annyira a rendszerben, hogy képet is tudok feltölteni. Duguljak mán el? Aha...

Tüske- 2007.12.28. 11:28:01

Örömmel látom, hogy a terv alakot öltött és ilyen szépen beindult!

Marla megnyugtatására a legtöbbet bénázó ürge én vagyok!
Ugyanis a meghívómat spamnek gondolva töröltem. :D

Kaphatok majd új meghívót, vagy eljátszottam a lehetőségemet? :)

Üdv minden ELBAFOT-nak!

Egy Tüske-

Látó-kör 2007.12.28. 13:55:41

Ne aggódj Tüske, már küldöm is a meghívót!
De ne feledd, hogy 24 órán belül el kell fogadnod, különben érvényét veszti. (Persze az sem baj, bármikor kaphatsz újabb meghívót, ha kérsz. Ugyanez vonatkozik Gabesra és Balázsra - már csak ők vannak "körön kívül" ...)

Tüske- 2007.12.29. 13:02:19

Nem jött semmi. :(
Lehet a freemailem szórakozik.
Ha nem gond akkor küldhetnél egyet a gmail-emre, az biztosabb.
lorantmarton kukac gmail.com

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2007.12.30. 09:11:59

Kemény dió ez a blogozás, de azt hiszem bentvagyok!? :)

Egy Tüske-
süti beállítások módosítása