Új tag(ok)

Látó-kör

2009.11.12. 20:57

Kedves Látó-társak!

Burits Pali (bepe22) kiváló fotóscimborája, Csomor László (a fotóvilágosok ismerhetik ezen a néven) jelezte, hogy szívesen csatlakozna a mi kis társaságunkhoz. Én ezt örömmel fogadtam, mert az utóbbi időben inkább a lemorzsolódás volt a jellemző, nem a bővülés. Szíves engedelmetekkel tehát meghívtam őt az oldalra. Egyben biztatnálak benneteket, hogy ajánljatok további tagokat.

Mi több, személyes látó-körös kapcsolattal nem rendelkező olvasóinkanak is felajánlom a csatlakozás lehetőségét. Csak annyi a teendőjük, hogy küldenek egy, a szándékukat kifejező e-mailt a lato_kor@freemail.hu címre. (Fontos, hogy ezt az e-mail arról a címről küldjétek, amellyel az Inda-passért is bejelentkeztetek, mert a "feltöltési engedély" címre tudom megadni.) Ezek után kaptok egy felkérést, amit el kell fogadni, és innentől már elég síma az út.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr81521157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.11.12. 23:04:19

Én írtam Ruprecht Juditnak, Kerekes Zsuzsinak, és Emesének, hogy szeretném, ha közénk állnának:
Juditot mindenki ismeri: Fotozz, és saját blogján

shadowfotoblogja.blogspot.com/

Kerekes Zsuzsi: Itt láthatjátok a fotóit
zsufotoblog.blogspot.com/

Emese pedig Bukarestbe él, bár most egy kicsit máshol. Itt nézhetitek a fotóit:
signsoundlight.blogspot.com/
Jól beszél magyarúl, mert tanítom!

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.11.12. 23:06:07

Bocsi!

És szeretettel üdvözlöm az új tagunkat, jó lenne egy link, mert nem találtam.

Kir_Royal · http://www.kiralylgy.hu 2009.11.12. 23:08:37

@Főfüge: A www.fotovilag.hu oldalon csomorlaszlo név alatt megtalálod, több mint 500 fotója van fent.
Egyelőre még csak meghívót küldtem, még nem reagált rá.
Akiket ajánlottál, mind szívesen látott vendégek (legalábbis részemről), csak kellene a mail címük, hogy meghívhassan őket.
süti beállítások módosítása