A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr241038223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2009.03.31. 20:33:58

Úristen, de szép.
Ez jött a számra, és mást nem is tudok mondani.

tutajos_g · http://tutajos.fotosblogja.hu 2009.03.31. 22:27:58

Ah, gyönyörű.

Az expozíciós adatok szerint 1/1600s, ISO 800 -- ez direkt volt, hogy ilyen nagy legyen a zaj? A színek tényleg ilyenek voltak? Kíváncsi lennék még a rekeszre is, ha nem titok (ez nincs az exifben).

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.04.01. 01:55:28

Élmény tobzódásos, Tímeás, Belényesis ( új felfogás!) Tehát GPX600! Vagy Ezer?
Lehet, hogy befolyásol Weinmastertől most kapott kitűnő lemez hallgatása, a lényeg: ami szép, az szép! S ez, ismét szép!

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2009.04.01. 12:34:40

Oh, meg kell mondjam őszintén, hogy nagyon örülök a kommenteknek! :)
Akik régről ismernek tudják, hogy annó a 'pályafutásomat' leginkább makrófotókkal kezdtem, és mikor a Panát és az összes makrós cuccomat ellopták, akkor egy jó időre abba is maradt. Praktikával egy kicsit nehezen venném rá magam a makrózásra, mivel a rendkívül kicsi mélységélesség miatt a találati arány nem túl kifizetődő számomra. :)) De most, hogy van a 30D, és rajta természetesen a Praktikáról leszedett obik, újra előjött a makróláz. :D Itt a tavasz, nyílnak a picinyke virágok, lehet bogarászni, meg ilyenek.
Nos, amiért exif adat nem található, az szerintem annak köszönhető, hogy két manuális 50/1.8-as Pentacon obi van egymásnak fordítva a gépen. Az ISO1600-at is szeretem, nemcsak az ISO 800-at, és igen, a zajtól már nem tudok elszakadni. ;)) Ez a kis virág, amit láttok a felső sarokban kb. 5-6 mm-es. Szóval picike, és még így is csak igen kis része esik bele az élességtartományba.
Szóval most ezzel játszadozom és próbálkozom, ami nem egyszerű, rá kellett jönnöm. A Panával és a DCR-250-el lényegesen egyszerűbb volt makrózni.
A színeken egy kicsit utólag módosítottam, ezt már sajnos nem tudom kihagyni, egy pici kékes színvilágot csempésztem bele pluszba. Vágás és más módosítás nincs, tehát ez eredeti képkocka.
És köszönöm a hozzászólásokat! :) Ez most adott egy kis lendületet, mert elsőre nem voltam biztos benne, hogy tetszik-e vagy sem.

GPX_600 · http://timeabelenyesi.blogspot.com/ 2009.04.01. 12:40:47

Jajj, még annyit a rekeszről, hogy azon az obin, ami közvetlenül a gépen van, 1.8-2.0-ás rekesz volt állítva, mivel így még jól néz ki a vignettálás, a többinél már nagyon karakteresen kört rajzolt ki.
Csak azon lehet állítani rekeszt, mert amelyik obi fordítva elé van téve, azon már nem működik. :) Ha egyéb technikai kérdésetek lenne, akkor forduljatok bizalommal Marci (Tüske-)-hoz, mert én még mindig vajmi keveset értek hozzá. :D A fordított obi is az ő érdeme, én a közgyűrűkkel kezdtem el szórakozni, de ez jobban megtetszett, mert nagyon tetszik ahogy mos, olyan körkőrösen...
meg a 'minősége' úgy ahogy van. :)

Aramiss 2009.04.01. 19:44:04

Ez igazán szép, meg a szemcséket én is szeretem.

bepe22 2009.04.01. 21:46:57

Igen szép kép,habár a technikai magyarázatokat ne igazán értem:)

PekZo 2009.04.03. 10:23:46

kellemes mélységélasség, gyönyörű színek
élmény nézegetni

Tuanan 2009.04.05. 01:21:17

Le a kalappal. Ez hülyén hangzik, de attól még így van!
süti beállítások módosítása