Még nem kép, csak egy kezdemény vagy legfeljebb tanulmány. Szívesen fogadok minden ötletet, megjegyzést.

Amit most láttok, már egy javított változat az itt kapott javaslatok alapján. Köszönöm!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr13909150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ET- · http://lorantmarton.blogspot.com/ 2009.01.29. 09:01:47

Lehet szerinted csak egy tanulmány, szerintem viszont meg az eddigi messze legjobb parfümös képed!! :)
A kevesebb néha több. ;)
Nagyon finom darab!

gacsi (nonci) 2009.01.29. 09:44:24

Nagyon szép a finom fényezés,
és a tónusok is.
Alsó harmad közepén a kis fényesebb részen még dolgoznék.
Nekem is nagyon tetszik!

Zitalma-Parfüm 2009.01.29. 11:25:59

Köszönöm a bíztatást, azon a fényvillanáson még dolgozom... úgy érted töröljek belőle? ne legyen ennyire vakító?

Örülök ET hogy neked is tetszik.

-kadris- 2009.01.29. 18:56:37

Egy bíbor éjszak és ráadásul tanulmány! Dögös a kép, démoni, titokzatos, kiváncsivá tesz. Vajon mi is rejlik itt??? Mit rejt a külső? Mi van belül? Ez csak egy álca, vagy munkához, vagy szórakozáshoz? Nem mindegy... Huuu nagyon jó fotó!

Zitalma-Parfüm 2009.01.29. 19:01:18

Elérulom nektek ez a k.. va drága parfüm, nem is az enyém, és elég különleges:-)
Kadris: nagyon nagyon köszönöm!!!!

gacsi (nonci) 2009.01.30. 10:52:36

@Zitalma-Parfüm:
igen nekem sok a fény ott, és nincs az a finom átmenet.
A csúcs alatti kék vékony fényvonal nekem nagyon tetszik, valami hasonlót is el tudnék képzelni. Persze hogy ez mennyire megoldható a gyakorlatban, val.szeg nem.
Digitálisan viszont igen, :)

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2009.01.30. 12:30:25

Ez egy könnycsepp. Ennél szebben, és fájóbb színben nem is lehetne. Dekadens nekem ez a kép, bár a parfüm illata nagyon nem az. Nem tudom, lehetne-e jobban, de szerintem nem.

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2009.01.31. 12:46:37

Szemnek tetsző, diszkrét kompozíció finom színek, árnyékoltság.
Nagyon ötletes a forma. Nem tudom, hogy mit szerettél volna még kihozni a fotódból...
Nekem ez így (is) mutatós, hangulatos fotó.
Gabes

aries31 · http://grefafatermekek.blogspot.com 2009.01.31. 12:51:42

Attól függetlenül, hogy milyen a parf.üveg formája nekem ez a fotó csakis pozitív és nagyon érzéki hangulatú.
(Nem "sírásra" enged következtetni).
Gabes
süti beállítások módosítása