Vágyak

Zitalma-Parfüm

2009.01.21. 22:44

Leszedtem az első változatot, bár bizonyára volt, akinek tanulságos lehetett, de én már nagyon nem szerettem. Köszönöm, hogy tanácsaitokkal segítettetek.

A javaslatokat is figyelembevéve ez lett belőle:

A bejegyzés trackback címe:

https://lato-kor.blog.hu/api/trackback/id/tr61894554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főfüge · http://sonaj51.blogspot.com/ 2009.01.21. 23:08:51

Nem egy igazi reklámfotó!:))) Azért, mert a portékát, csak azért néztem meg, hogy mégis...
A komoly része: Igazi reklám fotó! A fenéktől lefelé, bár nem tudom, hogy készült, visszaradíroznám, vagy a "függönyt" "húznám" feljebb. Bokától lefelé, már bizonytalan vagyok.
Hangulatilag, viszont óriási, és mint fotó is dekoratív.
A cím remek, de ha az üvegcse férfi parfümöt rejt is, akkor se arra vágyok, a cím többesszáma ellenére se!

Zitalma-Parfüm 2009.01.22. 07:45:54

Főfüge!

Erős kritika: nem reklám fotó vagy mégis?:-)
Tanácsok: valamivel többet mutassak a combból és másként a bokát?

na most akkor mi legyen.. konkrét utasításokat kérek!!!

A magyarázatom a képhez az a sejtelmesség, és a konkrétum.... vagyis a milliós aranyra konkrétan vágyódik a férfi, az álmai nőéhez pedig talán eljut a milliós illatával:-)- ezt lehet variálni:-)
Köszönöm Főfüge, hogy megszólaltál, örültem neked:-)

Z

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2009.01.22. 10:08:18

Jó kép ez Zita, nekem nagyon tetszik.

Inkább csak ötletek megfontolásra, lehet nem érdemes hozzányúlni a képhez:

- A lépésnél picit emelt sarkat, és felül (a csípő vonalnál) valamivel többet hagynék.
- A parfümöt egy nagyon kicsivel jobban kifordítanám a közönség felé.
- Talán még alul vennék le nem sokat.

Zitalma-Parfüm 2009.01.22. 10:23:09

Köszi Tamás!
A cipő hangsúlyozását majd igyekszem megoldani, az nekem is hiányzott, de baromi nehéz. Persze ha az ember lánya totál jó fotót akar, akkor legyen precíz és igényes, igazad van.
A parfüm kifordítással pedig az a gondom, hogy nagyon akartam azt a barna színt harmonizálni a láb finom barnaságával, de ha elfordítom akkor nem látszik semmi, csak az arany eleje.. ami pedig a másik fotón látható, és nekem az annyira nem elegáns, de értem mit mondasz, lehet vele szüttyögni:-)

Köszönöm!

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2009.01.22. 14:35:40

Szia Zita!
Ne, a cipőt ne emeld ki, én a bokára gondoltam az emelt sarokkal (bevallom, a cipő nem hiányzik). Az üvegen csak nagyon kis fordításra gondoltam, semmiképp sem szembe. Jól látod, a színek szép összhangban vannak, kár lenne elrontani (lehet igazad van, és nem is kell elforgatni).

tesztfoto · http://members.upclive.hu/falcsik.tamas 2009.01.23. 08:41:50

Nagyon szép lett, így megkapja a kellő hangsúlyt a női formák finomsága. Kicsit előbbre hoztad, de mint fő mozgató erő, itt a helye.

gacsi (nonci) 2009.01.23. 10:43:43

A javított változat nagyon tetszik!

Marla Singer (Nóra) · http://balazsnora.hu 2009.01.23. 15:14:19

Az első változatban a jobb felső sarok befejezetlensége zavart. Még a másodikon is kicsit szerencsétlen a feketeség. Azért kár. a második változatról hiányolom a feneket. az is annyira szép, hogy nagyon kell.
De ez itt most nekem nem is a fotóról szól, hanem arról, hogy ez a nő a képen elképesztően szép és kecses, és nőies. Maga a Femme Fatale.

Zitalma-Parfüm 2009.01.23. 15:24:56

A feketeség a véletlen műve, de nekem olyan libbenő szoknya érzetét kelti, ezért még örültem is, hogy itt van. Hát az a popsi úgy önmagában nekem se nagyon jött be, de majd a lányom derekát fotózom legközelebb az nagyon karcsú.
Vártam már a véleményed nagyon:-)
Igazán köszönöm!

Aramiss 2009.01.25. 09:41:29

Nekem is ez a változat tetszik. A fontos deréktáji gömbölyület egyébként ezen is rajta van de már csak képzeletünkben...így sokkal finomabb, izgalmasabb az utalás

PekZo 2009.01.27. 12:12:47

Nekem nagyon tetszik a kép, jók az áttűnések, kellemes a színvilág.
Nem jobb lenne, más, ha a magas sarkú cipő látszódna, vagy az ágaskodás.
Múltkor voltunk vmilyen drogériában és megszagoltam a parfümöt, a Te korábbi képed miatt :)
Ez ám a marketing!!!

Zitalma-Parfüm 2009.01.27. 12:20:16

Majd fölteszem azt a variációt is:-)
Bár a célom a teljes álomszerű vágyakozás, és technikailag is elég bonyolult volt a lakkcipőt fotózni meg eltűntetni.. szóval a lényeg. hogy mentél az illat után:-)

Köszönöm!

-kadris- 2009.01.29. 19:31:29

Talán a legsokatmondóbb parfümös képed!
Azt hiszem ez egy tipikus okosnő kép! Tökegyszerűen mutatja be mi is a férfinek a lényeg, de a nő aki ezt láttatja okos. Hisz sosem a férfiak kezdeményeznek... vagy igen, tyúk vagy a tojás...
Húú nagyon jó kép ez is. Itt tökéletesen kirajzolódik a férfi és a nő. A férfi a hódító, a nő pedig kihívó. és mind ez roppant intelligens módon, ráadásul kreatívan. A kép tovább megy azon, hogy kép, már-már várom, hogy mi a következő képkocka!
süti beállítások módosítása